DUA DESAKU NAN INDAH

DUA DESAKU NAN INDAH

Berminat Menyewa Buaian Berendoi? Sila Klik Gambar...

Tuesday, February 9, 2010

Mari! Mari! Mari! Tawaran Hebat!


Sebenarnya aku ni dah berbelas2 tahun dlm bidang IT. Itu la keje aku dr dulu sampai skrg. Sambil2 keje tu, apabila malam menjelma (cewah!) @ hjg minggu, aku buat part time baiki komputer, laptop dan brg2 yg sewaktu dgnnya. Kalau rasa2 nak hantar kedai mahal sgt, bg la aku tgkkan dulu. Aku ni takde kedai. Jadi, takyah byr sewa. Harga tu patut2 la kata org kan? Jadi, kalau ada yg berminat tu, email kat aku dulu nmbr tepon korang. Nnt aku call balik ok? Aku tak beli lagi la nmbr baru khas utk perkara ni (repair-merepair). Nnt dah ada, aku publish kt sini ok?
P/S: Apa2 pun....contact aku kat email sebelah ni ye?
Timacih

No comments:

Post a Comment