DUA DESAKU NAN INDAH

DUA DESAKU NAN INDAH

Berminat Menyewa Buaian Berendoi? Sila Klik Gambar...

Sunday, February 21, 2010

AZURAAAAAAAAAA.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



"janganlah kau pergi lagi dari diriku.
tanpa kau...pincanglah hidupku,
deritalah aku dan merana jiwaku"


peerrrggghhh......ingat lagi dialog ni? sayu beb!

Iklan Jap.......Kebetulan kenang2 kisah zaman sekolah dulu.....Astro Citra (ch:131 - siapa yg melanggan je le..he he) hari ni tayang balik cite AZURA la plak! mcm tau2 je musim kenangan skrg..........filem ni ditayangkan pada thn 1984. masa ni aku baru drjh 6!

aku smpt la snap sikit scene dlm filem AZURA ni kat TV (sanggup tu!). citer ni zaman sekolah dulu mmg top la. sape yg tak ingat kan? background music masa time sedih2 pun lagu ALLEYCATS tu......terimakasihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!




Zack Tengah test Azura punya sinta la.....sayang ke tak kat dia....he he

Zack....tak nikah lagi......sabar...sabar Zack.........kih kih

Kan senang....? nikah, abis citer!



Goreng Zack.....goreng sampai hangus!!!

...........Azuraaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Judul Lagu: Azura
Penyanyi: Jamal Abdillah


Azura...

Ada sinar di matamu

Lembut hatimu mesranya... sayang

Azura...
Senyummu kuterbayang
Tanpamu kusepi... rindu

Azura...
Kaulah sinar hidupku
Yang mengalirkan cinta
Di dalam jiwaku

Azura...
Kaulah sinar hidupku
Moga takdir menyatukan
Cinta kau dan aku
Azura...



Judul Lagu: Sandarkan Pada Kenangan
Penyanyi: Jamal Abdillah & Fauziah Ahmad Daud

Kenangan manis kau dan aku
Takkan terluput
Duri ranjau dalam bercinta
Lumrah dunia

Sayang menyayang
Cinta dikenang
Perasaan menjadi rindu

Oh! Lihatlah diriku
Yang kehilangan
Tanpa kasihmu sayang
Siapalah aku

Sayang menyayang
Saling percaya
Punca kasih berpanjangan

Mengapa kita harus bersengketa
Kerana fitnah dan salah sangka
Apa yang telah terjadi pada kenangan
Sememangnya aku tak pernah melupakannya
Mengapa mesti ada perasaan benci
Kerana cinta dan percaya luput dalam perasaan

Marilah kasih
Kita saling sayang menyayang
Kalaulah ada benci
Kita sandarkan pada kenangan
.....

No comments:

Post a Comment