DUA DESAKU NAN INDAH

DUA DESAKU NAN INDAH

Berminat Menyewa Buaian Berendoi? Sila Klik Gambar...

Monday, February 22, 2010

ACS Ipoh - Dengan Tarmizi & Shahril


Mizi ni aku kenal gak la walaupun tak rapat sgt masa tu. rasa aku Mizi ni budak Horley Hall....betul ke? aku ni duduk luar...pastu tak lama kat ACS....satu lagi rahsia yg dia sendiri masih ingat (aku pun baru dpt tau..he he) .....dia ni boleh dikatakan the best goalkeeper in Perak masa tu tapi rezeki takde kan Mizi.....(bukan masalah kesihatan ye?)
yg syoknya member kita ni, member2 je panggil Mizi. kalau gi kws dia di Gopeng....halam (halal & haram) org tak kenal dia kalau sebut Mizi. nak tau nama comel dia apa? Tomoi....eh bukan......Tomi! mcm pelakon Indon la plak kan? tapi dia ni "org kuat" kat Gopeng wooo....jadi ketua pemuda parti politik TUT.... (terpaksa dirahsiakan atas sbb kesihatan...hua hua).
nnt aku lalu Gopeng, kau belanja aku boleh Mizi? nak rasa ketua pemuda punya duit lak...he he.
jgn la bg alasan sibuk.....kawan ni bro! mesti entertain tau?

yang ni lak member aku dr sekolah rendah gak. dulu sama2 main polis sentri/police & thief kt padang sblh landasan keretapi tu. yg aku tau, dia sorang yg masih mengekalkan KEKIDALANnya. mcm Man Kidal gak la cuma dia ni pegang sudip dgn tgn kiri. aku pegang senduk dgn tgn kanan. lain semuanya sama lagiiiii.....

No comments:

Post a Comment