DUA DESAKU NAN INDAH

DUA DESAKU NAN INDAH

Berminat Menyewa Buaian Berendoi? Sila Klik Gambar...

Saturday, February 20, 2010

Aku Mengamuk Dah Ni!


.....mengamuk nak upload gambo2 je...he he he

A'KUM...KORANG BACA PELAN2 SAMPAI ABIS TAU?


N3 aku lepas ni
lebih kepada tanda hormat kpd kawan2 aku yg aku kenal sejak kecik. diorang ni semuanya masih mcm dulu. takde sempadan kata org dolu2.... bila dpt jumpa balik ari tu, semuanya boleh satu kapla!! tak kisah kami ni msg2 ada karier sendiri....semuanya dah jadi satu mlm tu.
timacih semua kawan2......bukan kawan2 tapi sahabat2... ada antara kami ni yg dah jadi org kuat persatuan & masyarakat, belajar tinggi melangit pun ada (master & PhD) tapi masih ketawa terbahak2 gak (dh takleh cover la tu) bila sorang2 bukak cite silam masa zaman sekolah. mmg sesungguhnya rasa terharu bila takde sorang pun yg ada perasaan riak @ ujub dgn status terkini mereka (tazkirah la sikit...he he he).........aku tabik springggggggggg la kat korang semua! (termasuk aku la kan? diorang pun heboh gak.....aku hu ha mcm dolu2 lagi. buat lawak....riuh semeja)
.

di mana pun kita berada skrg, siapa kita dan dgn siapa kita hidup.....kawan2 lama tetap di hati. nostalgia tak boleh diubah atau diedit dr kotak hitam pemikiran kita kan? (eh eh...jgn la meleleh lak....saje aku buat ayat sayu ni)
utk yg takde gambo berdua dgn aku ni.....jgn marah lak. mana yg sempat bergambo aku masukkan kat sini. lain kali ada rezeki kita bergambo lain lak ok? korang pun tetap sahabat2 aku. harap berjumpa lagi....


p/s1: aku upload gambo2 ni secara rawak/rambang. bkn ikut seniority @ keakraban aku dgn sahabat yg aku ambik gambo ni ye? jgn salah faham. aku buat konsep "pick & upload". nasib le siapa yg dpt n3 dulu ok? ni pun utk jaga hati kawan2 gak.....nnt ada yg terguris lak kalau aku tak bgtau kan? jgn risau, aku TELUS & TERUS (terus pick & upload) dlm hal ni..........

p/s2: gambo aku bersama Erie & Amir dah aku upload awal2 dulu. Kami bergambar bertiga. Sila rujuk n3 pada 17.2.2010.


p/s3: lagu blog ni aku tukar sementara utk kawan2 lama aku di ACS IPOH. ini lagu zaman2 kita dulu. bebudak skrg agak2nya tak tau pun lagu ni kan?

No comments:

Post a Comment