DUA DESAKU NAN INDAH

DUA DESAKU NAN INDAH

Berminat Menyewa Buaian Berendoi? Sila Klik Gambar...

Tuesday, February 23, 2010

ACS Ipoh - Dengan Razali & Al-Razi


Kali ni turn 2 org lagi member aku ni. gambo kat atas tu aku dgn Razali. mula2 jumpa ari tu, kagum gak aku. penampilan berubah beb! jadi mat smart dah skrg.....style norman hakim tu!!! dulu siap suar sekolah cawat pendek lagi...kan Zali!!?? cewah...tak ngaku la plak. dulu masa kecik2 aku main takraw dgn dia. aku naik beskal BMX dr pasir putih ke sri kinta. tapi member aku ni blur je bila aku cite benda ni.....sorang lagi dh hilang ingatan lama.......kawan.....kawan....he he
satu lagi Zali ni, aku tgk awet muda la......(mcm aku gak la...kih kih kih). apa rahsiamu? makan jamu ke atau b o t o x.....kah kah (jgn la mareee)

yg ni lak member aku dr sekolah rendah lagi. namanya Al-Razi. nama anta mcm pak arab daaaaaaa....zaman skrg heboh mat rempit kan.....tapi mat rempit skrg ni kira junior la.....takde hal punya. ini bapak rempit....skrg Pak Rempit la....he he. dulu masa sekolah menengah.....kt Ipoh tu, dia sorang guna motor plet sebijik.....tau ke plet sebijik ni? ala, plet satu nombor je (cnth: ACS7.....kalau kat Perak la) aku berani cakap sbb aku penah la naik motor dia ni lalu Chow Kit & Kotaraya kat KL ni. mak aiiii.....rasa tertinggal bontot aku atas jalan......slim aku terus! kah kah. skrg rasanya member kita ni merempit dgn kete je le....motor tu bawak pegi kedai beli telur, kicap & bawang je kut...

No comments:

Post a Comment