DUA DESAKU NAN INDAH

DUA DESAKU NAN INDAH

Berminat Menyewa Buaian Berendoi? Sila Klik Gambar...

Wednesday, February 24, 2010

ACS Ipoh - Dengan Zaid & Fairus


kali ni n3 psl 2 org lagi member aku. kat atas ni namanya zaid adli. ini pun member aku di ACS dr kecik gak. lama kawan...bila aku blah ke Teknik Ipoh, putus la. nasib baik aku ada org tgh, Erie. maklum la, aku dok KL. diorang ni dok Ipoh. jadi susah nak keep in touch.
Zaid ni dulu chef kat hotel tapi atas sbb2 "perlanggaran moral" sikit dgn prinsip tatasusila dia ni, dia pun quit. skrg keje kt pej loye....bukan jadi loye le.....sekali-sekala.....bila jumpa, loye buruk le kuar...kuang3.
kebetulan malam jumpa ari tu, member ni sudah kena lantik jadi presiden tu!! syabas inspector shahab! kia iswara kancil wira he......wa sabda tak pandai he.....sabdek pandai la! elok pun jadi presiden sbb zaid ni la yg bertungkus-lumus & bercangkul berparang dgn beberapa member lagi utk kumpulkan kawan2 utk majlis malam tu. jasamu dikenang zaid & the gang! kebetulan masa nak pegi majlis ari tu aku tumpang kete dia & singgah dulu di wonggey greentown makan2....semua yg semeja dgn aku tu dipilih jawatan penting2 malam tu sbb dpt aura aku la tu (aku sendiri tak terpilih pun...he he)
mmanapun....harap tuan presiden teruskan usaha murni ni ye? bila nak panggil meeting lagi? kali ni satu melesia turun kot?!

member aku sorang ni namanya fairus la.....mcm nama pak arab juga la anta ni! dia ni pun kawan masa sekolah rendah lagi. yg plg aku ingat dia ni satu je (yg lain tak bape nak ingat).....dia punya BI (bahasa inggeris daaa...) masa tu tahap Oxford Dictionary......University takleh....kecik bebeno lagi masa tu. aku jadi saksi dpn mata aku Fairus ni ambik sijil drp headmaster Ong Sek Chuan (guru beso le tu...ada ke tidak lagi headmaster ni....) masa perhimpunan. dia sorang dpt sijil tu sbb BI dia power! ada lagi simpan sijil tu Fairus? harammmmm...dah buat balut kacang botol la tu! tapi masa tu gak....aku pun ada gak ke dpn. aku lak ambik lencana pengawas drp headmaster. aku prefect tau? aku simpan lagi gambo tu. tak caya, tanya aku. masa tu badge tu tulis "pengawal murid"....warna biru. ada lagi simpan lencana tu Shah? harammmmmmmmmmmm....he he he

No comments:

Post a Comment