DUA DESAKU NAN INDAH

DUA DESAKU NAN INDAH

Berminat Menyewa Buaian Berendoi? Sila Klik Gambar...

Friday, June 25, 2010

BRAZIL! BRAZIL! BRAZIL!


Assalamualaikum.....setelah berbulan2 aku tinggalkan laman blog aku ni (sbb vitamin "M"...he he), kini aku kembali. Kembali pun kejap je kut. Nak mengaktifkan blog aku yg dh bersarang labah2 ni! Aku nak penuhkan n3 aku kali ni dgn "demam bolasepak Piala Dunia FIFA 2010 Edisi ke-19" sejak ia diperkenalkan pd 1930 di URUGUAY. Sempena pasukan feveret aku, BRAZIL yg aku minati pd setiap Piala Dunia sejak 1982 di Sepanyol yg dijuarai oleh Italy (kalahkan Germany - pd masa tu dikenali West Germany) 3-1 > aku nak letak la gambar2 pemain2 utama BRAZIL pada saingan kali ni. Setakat n3 ni ditulis, BRAZIL dah pun layak ke pusingan "Best of 16" dan mlm ni (25 Jun 2010) akan bertemu PORTUGAL, hanya utk BRAZIL tentukan samada jadi juara Kumpulan G @ naib juara. Come on BRAZIL....Sambaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
p/s: aku pun ada jersi BRAZIL dah tapi secara maya je le..... he he he

1 Julio Cesar - Goalkeeper

2 Maicon - Defender

3 Lucio - Defender

4 Juan - Defender

5 Felipe Melo - Midfielder

6 Michel Bastos - Defender

7 Elano - Midfielder

8 Gilberto Silva - Midfielder

9 - Luis Fabiano - Forward

10 Kaka - Midfielder

11 Robinho - Forward

No comments:

Post a Comment